طبس- سرپرستي يزدفردا: به گزارش سايت خبري "هودر" استاندار يزد در معيت هيئت همراه ترك مسير آسفالته و اصلي نموده واز طريق جاده خاکي پيرحاجات به بخش دستگردان وارد شد.

وي در اين مسير خاكي و درحال احداث، ضمن بازديد از جاده عشق آباد به پيرحاجات، كه جزئي از مسير جاده جديد خوربيابانك به كاشمرمحسوب مي شود، از نزديك در جريان مشكلات اين طرح قرار گرفت. مهندس رضايي مدير کل راه و ترابري استان كه استاندار را در اين مسير همراهي مي كرد، از عريض شدن جاده مذکور و قرار گرفتن به عنوان جاده اصلي خبر داد.


"محمدرضا فلاح زاده" در ابتداي ورود از سالن ستاد حوادث غير مترقبه که در هودر ساخته شده است، بازديد كرد و به دستور وي عمليات کف پوش نمودن اين سالن هر چه سريعتر محقق مي شود تا به عنوان سالن چند منظوره مورد استفاده قرار گيرد.

مقام عالي اداري استان يزد وهيئت همراه در روستاي هودر مورد استقبال امام جمعه، بخشدار و ديگر مسئولين بخش دستگردان و همچنين شهر عشق آباد قرار گرفتند.

کارخانه توليد پودر سولفات سديم، هدف بعدي بازديد فلاح زاده بود و ايشان از نزديک با نحوه ي فعاليت اين واحد صنعتي آشنا شد و در خصوص حل مشکلات اين کارخانه خصوصا مشکل تهيه سوخت با اعطاي تسهيلات بانكي قول مساعدت داد.


استاندار در يك اقدام كم سابقه و بي نظير، طي يك حركت و تصميم بسيجي، ضمن بازديد از ساختمان مرکز ترويج جهاد کشاورزي عشق آباد با ارتقاء اين مرکز به مديريت جهاد کشاورزي موافقت كرد و شخصأ و با حضور دكترابرقوئي مديركل جهاد كشاورزي استان "ابراهيم عباسيان" را به عنوان مدير اداره فوق معرفي نمود.عباسيان پيش از اين رياست همين مركز را عهده دار بود.


پس از اين، محمد رضا فلاح زاده در مسجد صاحب الزمان اين شهر حضور پيدا کرد و در جمع مردم سخنراني نمود.

نماينده عالي دولت در استان، در اين ديدار صميمي، طي سخناني اظهار داشت: کشور اسلامي ايران در عرصه علمي در سال گذشته رتبه 11 دنيا ، در عرصه سد سازی رتبه 3 دنيا و در عرصه دانش هسته اي رتبه 8 دنيا را به خود اختصاص داده است، که کسب اين رتبه ها براي کشور پهناور- ولايت مدار و عاشق اهل بيت ايران يک جهش وافتخاري بزرگ است؛ استاندار همچنين ازشبانه روزي شدن مرکز بهداشت و درمان عشق آباد، زير سازي و آسفالت جاده خاکي به مزار شهيد گمنام و تعريض مسير جاده عشق آباد به پيرحاجات، حذف آبنما ها، اجراي پل درمسر جاده عشق آباد به تپه طاق و همچنين تخصيص اعتبار به ساخت استخر شناي سرپوشيده، که از مصوبات دور سوم سفر رياست محترم جمهوري به استان يزد مي باشد، خبر داد و در زمينه اجرائي شدن و تسريع آنها قول مساعد داد.


استاندار يزد با حضور در گلزار شهداي عشق آباد و مزار شهيد گمنام اين شهر و نثار فاتحه خواستار پيگيري در خصوص تسريع ساخت يادمان شهداي عشق آباد و يادمان شهيد گمنام اين شهر شد.

محمد رضا فلاح زاده در پايان سفر يكروزه خود به شهرعشق آباد، از طرح مسکن مهر عشق آباد با 172 واحد مسكوني، بازديد كرد و خواستار تسريع در ساخت و تحويل به موقع واحد ها به ثبت نام کنندگان شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا